24 Sep 2016

Zajęcia z jogi dla kobiet w ciąży, mają na celu utrzymać przyszłą mamę w jak najlepszym zdrowiu i samopoczuciu. Łagodzą dolegliwości takie jak poranne nudości, zaparcia, bole głowy. Ćwicząc jogę, zapewniamy sobie nie tylko prawidłowe krążenie krwi ale nawet zmniejszamy opuchliznę nog i żylaki. 
W trakcie ćwiczeń uelastyczniami więzadła, mięśnie oraz otwieramy stawy biodrowe, dzięki czemu poród przebiega łatwiej. 
Utrzymanie sprawnego ciała w dobrej kondycji pomaga w zapewnieniu naturalnego i łatwiejszego porodu. Asany dla kobiet w ciąży dobierane są w taki sposób, aby zapewnić plodowi przestrzeń, tak aby mógł swobodnie poruszać się w łonie matki.
Każda kobieta powinna wykonywać ćwiczenia z dużym wyczuciem, aby nie przesilić się, ponieważ każda osoba ma inne predyspozycje i kondycję. Warto więc zaufać własnym odczuciom i obserwować reakcje swojego organizmu.

Dodaj komentarz

Filtered HTML

  • Adresy internetowe są automatycznie zamieniane w odnośniki, które można kliknąć.
  • Dozwolone znaczniki HTML: <a> <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.

Plain text

  • Znaczniki HTML niedozwolone.
  • Adresy internetowe są automatycznie zamieniane w odnośniki, które można kliknąć.
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.
CAPTCHA
To pytanie sprawdza czy jesteś człowiekiem i zapobiega wysyłaniu spamu.