05 Sep 2017

Joga nie musi być trudna i skomplikowana :) Jedną z pozycji relaksacyjnych jest balasana czyli tzw. pozycja dziecka. Jest stosowana najczęściej podczas ćwiczeń, kiedy zaczynamy odczuwać już zmęczenie lub zawroty głowy.

Wykonanie jest banalne. Siadamy na złączonych ze sobą piętach, kolana w szerokim rozkroku i wyciągamy się wzdłuż, opierając głowę na podłodze. Ręce wyciągamy do przodu przed siebie, a następnie chowamy wzdłuż boków. W takiej asanie bierzemy kilka głębokich wdechów i wydechów, po czym możemy kontynuować dalsze ćwiczenia :)

Jest to typowo asana relaksacyjna, polecana dla każdego, również dla kobiet w ciąży. W przypadku ciężarnych należy pamiętać, aby brzuch znajdował się pomiędzy udami, a nie opierał na nich.

Dodaj komentarz

Filtered HTML

  • Adresy internetowe są automatycznie zamieniane w odnośniki, które można kliknąć.
  • Dozwolone znaczniki HTML: <a> <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.

Plain text

  • Znaczniki HTML niedozwolone.
  • Adresy internetowe są automatycznie zamieniane w odnośniki, które można kliknąć.
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.
CAPTCHA
To pytanie sprawdza czy jesteś człowiekiem i zapobiega wysyłaniu spamu.