24 Sep 2016

Savasana – najważniejszymi asanami dla kobiet w ciąży są pozycje relaksacyjne. Jedną z nich jest savasana na boku, zdjęcie poniżej. Można ją stosować jako końcową pozycje po serii ćwiczeń i pozostać w niej można ile tylko się chce:) Wykonanie: ustawiamy koce i wałki tak aby leżąc głowa była na równej linii z kręgosłupem. Prawa noga jest zgięta i podparta w kolanie i na kostce na złożonych kocach. Warto wtedy puścić w tle relaksacyjną muzykę, tak aby wyrównać i uspokoić nasz oddech. ZALETY TEJ ASANY: uspokaja skołatane nerwy, usuwa zmęczenie, dobrze wpływa na krążenie i pracę serca, reguluje oddech. Często też słyszę od swoich kursantek, że leżąc w Savasanie zbliżają się emocjonalnie do swoich dzieci, tworząc z nimi więż, ponieważ zaczynają na spokojnie wsłuchiwać się w swoje wnętrze.

Dodaj komentarz

Filtered HTML

  • Adresy internetowe są automatycznie zamieniane w odnośniki, które można kliknąć.
  • Dozwolone znaczniki HTML: <a> <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.

Plain text

  • Znaczniki HTML niedozwolone.
  • Adresy internetowe są automatycznie zamieniane w odnośniki, które można kliknąć.
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.
CAPTCHA
To pytanie sprawdza czy jesteś człowiekiem i zapobiega wysyłaniu spamu.