24 Sep 2016

Coś więcej o asanie poniżej. Virasana, choć na pierwszy rzut oka może się wydawać prosta i mało znacząca, jest jedną z podstawowych pozycji w jodze. Jej celem jest rozciągnięcie stawów skokowych, uelastycznienie kolan i bioder, poprawa krążenia krwi, rozciągnięcie, a nawet skorygowanie płaskostopia. Jeśli chodzi natomiast o kobiety w ciąży – wzmacnia kręgosłup, usuwa opuchliznę z nóg, zapobiega powstawaniu żylaków, przygotowuje miednicę do porodu oraz otwiera klatkę piersiową.
Wykonanie: Uklęknij łącząc kolana z szeroko rozstawionymi stopami, grzbiet stopy musi być zrównany z podłogą, a miednica prostopadle do podłogi, następnie należy wyprostować się wyciągając jak najmocniej kręgosłup tak aby opuścić kość ogonową jednocześnie wyciągając mostek i chowając łopatki do środka pleców :) miłych ćwiczeń

Dodaj komentarz

Filtered HTML

  • Adresy internetowe są automatycznie zamieniane w odnośniki, które można kliknąć.
  • Dozwolone znaczniki HTML: <a> <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.

Plain text

  • Znaczniki HTML niedozwolone.
  • Adresy internetowe są automatycznie zamieniane w odnośniki, które można kliknąć.
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.
CAPTCHA
To pytanie sprawdza czy jesteś człowiekiem i zapobiega wysyłaniu spamu.